loading...

mg10

mg10

بازدید : 623
11 زمان : 1399:2

قيمت تور دبي چند؟

قيمت تور دبي در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد.

تور دبي
تور دبي

تور دبي نوروز ۹۶

net-dubai تور دبي و سئو ال و مثال در مورد قيمت هاي فصلي؟

مثلا اگر قيمت تورهاي ارزان دبي در ارديبهشت ماه يك هتل دبي ۴ ستاره به مدت سه شب و چهار روز مبلغ ۸۹۰ هزار تومان باشد در خرداد ماه به ۸۴۰ هزار تومان كاهش پيدا ميكند. اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها قيمت تور دبي كاهش زيادي را در خود مي بيند.

قيمت تور دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود.

تور دبي يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت تور دبي نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.

در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارد يكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.

قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه آژنس هواپيمايي شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور دبي خود براي مسافران در نظر ميگيرد كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد.

شركت هواپيمايي امكان مسافرت از طريق بهترين تور دبي را با قيمت هاي مناسب براي شما فراهم مي سازد.

مناسب ترين قيمت تور دبي را از شركت هواپيمايي بخواهيد.

بهترين قيمت تور دبي

فصول مختلف سال و تور دبي

قيمت تور دبي تير ماه با تور دبي مرداد ماه تفاوت چنداني ندارد ولي اين دو ماه در فصل تابستان نسبت به كل فصل بهار رشد زيادي را در قيمت تور دبي دارد.

باز هم به طور مثال همان تور دبي كه ۸۴۰ هزار تومان در ماه خرداد ماه بود در اين دو فصل كاهش قيمت پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در شهريور ماه به شدت كاهش پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي آبان ماه و آذرماه بعد از تاريخ نوروز بالاترين نرخ تور در كل سال مي باشد .

قيمت تورهاي دبي در پاييز اوج زيادي نسبت به فصل تابستان داشته و حدود ۳۰درصد افزايش پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در زمستان روند بالايي را به خود گرفته و در بهمن ماه شروع رزرو تورهاي نوروزي مي باشد.

تور هاي دبي را معمولا آژانس ها با شرايطي كه در فصول گرما و تور هاي فصل سرما وجود داردند تنظيم مي نمايند.

مثلا در ايام ژانويه تور دبي قيمت هاي بالاتري نسبت به قيمت تور دبي در آبان ماه دارد .

شرايط مسافرت و تور هاي مسافرتي كاملا متفاوت با بقيه تور ها است زيرا در اين ايام مسافران زيادي به دبي سفر مي كنند. بنابراين قيمت تور دبي افزايش مي يابد.

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

قيمت تور دبي چگونه تعيين مي شود؟

عوامل مختلفي وجود دارد كه مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت تور دبي داشته باشد.

يكي از اين عوامل مي تواند فصلي باشد كه شما به اين كشور مسافرت مي كنيد.

اين واضح است كه در فصولي كه اين شهر داراي اب و هواي مطلوب و مناسب مي باشد. و همچنين در اين شهر جشنواره هاي گوناگوني برگزار مي شود قيمت اين تورها نيز افزايش پيدا مي كند. و در فصولي كه اب و هواي اين شهر براي مسافرت هاي تفريحي مناسب نمي باشد قيمت اين تورها نيز افت مي كند.

البته عوامل مهم ديگري از قبيل نوع پرواز و هتل انتخاب شده نيز در قيمت اين تورها تاثير گذار است.

چرا با آژانس هواپيمايي به دبي بريم؟

آژانس مسافرتي هواپيمايي جزو معتبرترين آژانس هواپيمايي مي باشد. كه بهترين تور دبي را با مناسب ترين قيمت در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

تور هاي دبي در چارتي مي باشد.

تور ها با پكيج هاي مختلف ارائه مي گردد.

اين جزو معدود شركت هايي است كه با توجه به شرايط و عوامل مختلف قيمت تور دبي را افزايش نداده و آن را با قيمت مناسب در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

چرا قيمت تور دبي ارزان تر از بقيه آژانس هاست؟

۱- تور دبي در آژانس هميشه بصورت چارتري وجود دارد. بنابراين قيمت ارزانتري دارد.

۲-تور ها قبل از اجرا از نظر قيمت بررسي مي گردند تا بهترين قيمت را داشته باشند.

۳-با كادري مجرب در بخش تور خارجي فعاليت مستمر دارد.

۴- ارتباطات قوي با تمام هتلها در كشور دبي دارد.

۵- رزرو هتلها ۶ ماه جلوتر انجام شده و هزينه پرداخت گرديده است.

۶- نهايت سرويس دهي و خدمات دهي هتلها براي انجام تور ها هميشه بررسي مي گردد.

۷- تورهاي خارجي در الويت برنامه ريزي كاري روزانه توسط تيم فني تور بررسي و آمادگي براي پكيج دهي امكان سنجي مي گردد.

۸- قيمت تور دبي در ايام نوروز بهترين قيمت تور دبي در بين آژانسها را دارد.

۹- نظر سنجي هر ماه يكبار با تاييد بخش فني مديريت انجام مي گرددو تعدادي تور قرعه كشي مي گردد.

۱۰-تور هاي مختلف با شركتهاي مختلف هواپيمايي انجام مي گردد.

۱۱-تور دبي با ماهان

۱۲- تور دبي با پرواز ايران اير

۱۳- تور دبي با پرواز آسمان

۱۴- تور دبي با پرواز قشم اير

۱۵- تور دبي با آسمان

تيم فني بهينه سازي براي ارتقاي سرويس دهي به تمامي مسافران محترم در ايران شروع به بهينه سازي نموده است.

تا كاربران و مسافران ايراني براي مسافرت با دبي در اسرع وقت بتوانند ارتباط برقرار نمايند.

تور هاي دبي در نوروز از اهيمت ويژه اي برخوردارند . بنابراين ما سعي داريم تور دبي را با پكيج هاي مختلف و ارزان در خدمت مسافرين دبي قرار بديم .

تور دبي نوروز ۹۶ همراه با پكيج هاي ويژه و ارزان قيمت در اختيار شما عزيزان در سايت قرار داده شده است .

درصورت هر گونه سئوال در مورد تور دبي مي توانيد با شماره موجود در سايت ارتباط برقرار كنيد. و سريعا پاسخ خود را دريافت نماييد.

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

سوالات متداول؟

چرا قيمتهاي مختلف در آژانسها براي تور دبي وجود دارند؟

تور دبي قيمت هاي مختلفي دارد زيرا ممكن است با هواپيمايي شركت هاي مختلف و همچنين با هتلهاي متفاوت ارئه شود.

تور هاي دبي| تور ارزان دبي| قيمت تور دبي| تور دبي با ماهان|تورهاي خارجي

عناويني كه تور دبي سرچ مي گردد؟

براي سرچ كلمات كليدي تور دبي مستقيم از منوي سرچ در گوگل مي توانيد تور دبي را سرچ كنيد و تمامي تورهاي دبي را ببينيد.

شايان ذكر است تور دبي با پروازهاي چارتي مختلف انجام مي گردد .

تور هاي ارزان

تور هاي دبي

تور لحظه آخري

تور نوروزي

دبي

دبي ستاره‌ي كوچك البته پرزرق و برق خاورميانه است ; دبي يك خط ساحلي‌ست كه اطرافش را صحرا فراگرفته , ولي بعضا از هيجان‌انگيزترين ديدني‌هاي عالم را در خويش جاي داده ; بلندترين ساختمان عالم , سريع‌ترين رولركاستر عالم , پيشرفته‌ترين بوستان آبي‌رنگ جهان و وسيع ترين دلفينارويم عالم . جزيره‌اي به صورت درخت نخل با سواحل سپيد , پارك‌هاي ساحلي و يك پيست اسكي سرپوشيده بزرگ با برف‌هاي حقيقي و واقعي را نيز به ليست بيشتر نمائيد . زماني عكس‌هاي دبي را ميبينيد يا اين كه درباره‌اش مطالبي مي خوانيد و مي‌شنويد احتمال دارد خيلي چيزها را اعتقادوباور نكنيد ; ولي همين كه پايتان به دبي رسد , همه‌ي چيزهاي خارق‌العاده‌اش را با ديده مي بينيد . دبي براي عاشقان خريد نيز يك فردوس است كه به خاطر بازارها و مركزها خريد بزرگش به راس خريد خاورميانه پر اسم و رسم شده . خريد كردن در دبي چه بسا از ديدني‌هايش نيز براي توريست‌ها مهم‌تر است و خيلي‌ها نخستين به قصد خريد مي روند , آن‌گاه ديدن . ولي وجود اصلي ترين راس خريد دنيا , يعني راءس خريد دبي نيز خودش يك كدام از عوارض حساس مسافرت كردن به دبي به قصد خريد است . در دبي همه‌‌جور رستوراني نيز پيدا مي كنيد ; از فست‌فودهاي زنجيره‌اي گرفته تا رستوران‌هاي بين‌المللي مشهور ; چنانچه نيز دنبال غذاهاي عربي مي باشيد بايستي شاورما و فلافل را آزمون فرمائيد كه در همه‌ي خيابان‌هاي شهر پيدا ميشوند , تا مزه خاطره‌انگيز دبي را براي مدام زير زبانتان داشته باشيد .
چرا به دبي سفر كنيم

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

چرا دبي؟

از بالاي ساختمان بلند خليفه دبي دريا را تماشا نماييد .
در پيست اسكي امارات مال اسكي فرمائيد .
ميانه فصل‌زمستان در حاشيه دريا ماسه‌اي آفتاب بگيريد .
در مارينا گام بزنيد و كافه‌هاي مختلفش را آزمون فرمائيد .
قايق‌سواري روي دريا را از دست ندهيد .
قصه‌هاي هزار و يك شب را در يك رستوران عربي اصيل تجربه فرماييد .

هزينه مسافرت به دبي
هزينه مهاجرت به دبي

به دليل قابليت خريد بليط هواپيما مختلف ارزان و تنوع هتل‌ها , مسافرت به دبي , سفري راحت و مطلوب است و با كليه مدل سختي قيمتي مي‌توان آن را تجربه كرد ; از هزينه‌هاي سنجيده و ميانگين گرفته تا قيمت‌هايي كه رمز به فلك ميكشند . هزينه هتل‌هاي دبي گوناگون است ; اينجا هتل‌هاي با قيمت ارزان , فراوان پيدا ميكنيد , ولي هتل‌هاي گران‌قيمت و گران نيز كم نيستند . هزينه‌ي خورد و طعام در دبي نيز ميانگين است و مي توانيد از فست فودهاي زنجيره‌اي بزرگ پكيج‌هاي غذاي با بها معمولي بگيريد . هزينه‌ي رفت وآمد در دبي نيز در صورتي اهل مترو باشيد , ميانگين است . تاكسي‌ها نسبتا گران مي باشند و احتمالا بيشتر به درد سفرهاي خانوادگي و چندنفره بخورند .

هتل‌هاي كم‌هزينه دبي
هتل‌هاي با هزينه ميانگين دبي
هتل‌هاي گران‌قيمت دبي

هتل‌هاي محله رقه دبي
هتل‌هاي حيطه ديره دبي
هتل‌هاي محله البرشا دبي
هتل‌هاي محله بردبي دبي

آب و هواي دبي

آب و هواي دبي گرم و كم آب بياباني است . تابستان‌هاي دبي با متوسط دماي ۴٠ درجه‌ي سانتي‌گراد در طول روز , مشابه سونايي است كه عمده از دريا وارد دبي مي شود و نمي توان در آن تاب آورد . اين موقع سال , دماي آب دريا نيز به ٣٧ مرتبه ميرسد و هتل‌ها مجبورند دماي آب استخرهاي خصوصي‌شان را زير بياورند تا مسافران وقت شنا حال و هواي خوبي داشته باشند. . پس خوبتر است فصل‌تابستان دبي را قسمتي از برنامه‌هايتان نگذاريد يا اين كه در‌حالتي كه در از خرداد ماه تا مهرماه قصد مهاجرت به دبي را داريد بايستي بدانيد كه كاري جز گشتن در مركزخريدها و لابي هتل‌ها نمي شود انجام داد . اگرچه مركزهاي خريد و مراكز جالب دبي معمولا به دليل گرماي هوا تا نيمه‌هاي شب گشوده مي‌باشند تا توريست‌ها به بازديد‌هايشان برسند .
در ماه‌هاي آبان و آذر و فروددين ماه و ارديبهشت ماه , دبي هواي دلچسبي با دماي زير ٣٠ درجه‌ي سانتي‌گراد داراست و بهترين دوره مسافرت به دبي همين ماه‌هاست . پس مسافرت به دبي در تعطيلات عيد نوروز مي‌چسبد و نيز در‌حالتي كه گرفتاري درس و دانشكده نداريد , ميتوانيد فصل‌پاييز را براي مسافرت به آن تعيين نماييد . فصل زمستان دبي نيز مضاعف سرد نميشود ; نه در روز و نه در شب . صرفا شايد گهگاه باران ببارد كه باران زيادي هم نيست. در فصل زمستان ميانگين دماي هواي دبي در طول روز ٢٣ درجه‌ي سانتي‌گراد و در شب به ١۴ درجه‌ي سانتي‌گراد ميرسد . با اين وجود ضرري ندارد كه هنگام سفر به دبي در فصل زمستان , لباس ضخيم نيز با خودتان برداريد .

دبي
درباره دبي

شهر دبي يا اين كه دوبي يكي امارتهاي ۷ گانه امارات متحده عربي است . شهر دبي از دربين اين هفت امارت بيشترين جمعيت را دارااست و دومي امارت بزرگ اين شهر است , شهر دبي در كناره خليج عجم و در استانهاي جنوبي ايران واقع شده‌است . اين شهر بندري دارنده جاذبه‌هاي تاريخي و ارگانيك با جاذبه هاي امروزي است . روضه خوان محمد بن راشد حاكم اين شهر است و نايب آن حمدان بن راشد است . شهر دبي يكي مهم‌ترين شهرهاي امارات است . شهر دبي بعداز امارات ابوظبي كه پايتخت تجاري امارات عربي است .

فواره هاي دبي

هر شب رقص فواره ها همراه با پخش موسيقي عربي در شهر زيباي دبي به بازه زماني ۴ دقيقه اجرا مي شود و اشخاص متعددي براي تماشاي اين فواره ها بدين مكان مي‌روند , رقص اين فواره ها هر نيم ساعت يكبار نمايش داده مي شود .

پيست اسكي دبي

يكي‌از مكانهاي جذاب و تفريحي دبي پيست اسكي دبي است . اين پيست مشتمل بر پنج بدور با طول و شيب گوناگون است كه بيشترين به دور دارنده ارتفاع چهار صد متر و طول بيشتراز شصت متر است . اين پيست اسكي مساحتي به ميزان سه هزار متر مربع دارااست . و مجهز به تمام تجهيزات اسكي است و تله كابين است .

احداث ساختمان بلند گل شكوفا شده در دبي

گروهي از مهندسان يوناني براي كمپاني در مسابقه برنامه اي به اسم ساختمان بلند دبي شكوفا شده كه علامت يك گل شكوفا شده‌است نبي اند . اين ساختمان بلند دو بالا بر چرخان دارااست كه به ارتفاع صدو سي و هشت متر بالا مي رود و به مقدار ي صدو سي و پنج رتبه مي چرخد . اين آسانسورها از طبقه ي همكف تكان مينمايند و تا آخري طبقه كافه تريا و چشم بان بالاي ساختمان بلند ادامه دارااست . همينطور دارنده دو رويه پلكان ي جدا است كه به صورت مارپيچ است و براي زمان ضروري درنظرگرفته شده شده‌است .

هتل دبي

هتل چهار ستاره لوتوس دبي كه در راءس شهر دوبي , ديره واقع شده‌است , و پنج كيلومتر از فرودگاه بين الملل دبي مسافت دارااست . اتاق ها دارنده منظره و معماري قشنگ مي‌باشند . هتل دارنده تجهيزات رفاهي از قبيل توشه , رستوران شبانه روزي , پاركينگ بدون پول و ترانسفر بدون پول به مركز ها خريد , حاشيه دريا و فرودگاه است .

هتل دبي

يكي از مكانهاي تفريحي و سرگرمي براي خردسالان سياره سحر آميز است كه در دبي و در راءس خريد سيتي سنتر واقع شده‌است . ولي بقيه سنين نيز به دليل وجود بازيهاي ويدئويي مختلف و سرگرمي هاي ديگر به‌اين مكان تفريحي عشق مند مي‌باشند . و اين مكان تفريحي دربرگيرنده اتومبيل سواري , بازيهاي ويدئويي تاب گردان , چرخ و فلك و قطار برقي است .

هتل دبي

هتل پنج ستاره آتلانتيس , در جزيره داراي اسم و رسم جميراي دوبي قرار گرفته است و دارنده منظره خوشگل از خليج عجم است . هتل , دارنده استخر دلفين , بوستان آبي‌رنگ بزرگ و يك آكواريوم زيرآب است . اتاق هاي اين هتل بزرگ بوده و به سبك عربي پباده سازي گرديده اند . كليه ي اتاق ها دارنده ايوان است و از منظره جذاب , تلويزيون LCD وتختخوابهاي بزرگ برخوردار مي باشند . يكي‌از غذاخوري هاي عالي هتل , رستوران كاتالان است كه گونه هاي غذاهاي ايتاليايي و فرانسوي را سرو مي نمايد . و رستوران خوب نوبو , خوراكهاي متنوع روز ژاپني را سرو مي نمايد . . هتل آتلانتيس دبي دارنده تجهيزات تفريحي نظير تفريح مارپيچ زير آبي‌رنگ , اصلي ترين بوستان آبي رنگ خاورميانه ورودخانه غران همراه با سرسره هاي نسبتاً عمودي است . دارنده ماساژ درماني , راس آب گرم , ورزشگاه زير حيث مربيان زبده , باشگاه گلف است . بازار شهر بيست دقيقه با هتل آتلانتيس مسافت داراست .

هتل دبي

اين هتل ۳ ستاره با مسافت زياد كم از عرصه نصر و در خيابان نصر دبي قرار گرفته است , اين هتل دارنده ۸۰۰ اتاق مي‌باشد كه دارنده امكاناتي مثل تلويزيون ال سي دي , ماهواره , گوشي تلفن خط بي واسطه , ميني توشه , خزينه با سشوار , سردخانه , سيستم تهويه هواي مطبوع , سرويس ها خدمت اتاق ۲۴ ساعته , گاو صندوق , برخوردار‌است , اين هتل از سرويس ها ديگري نظير تالار بدنسازي , رستوران و توشه , ماساژ بهرمند است . مسافت تقريبي آن با فرودگاه ۲۰ دقيقه و مسافت آن از Al Ghurair Mall كه از قديمي‌ترين مركز ها خريد دبي است و همينطور از بازار چاشني فروشان هم ۲۰ دقيقه است . شما مسافران تور دبي با اقامت در‌اين هتل ميتوانيد به راحتي به مركزها تفريحي , مراگز خريد و ديگر نقاط شهر دسترسي داشته باشيد .

هتل دبي

رستوران اپل دبي

اين رستوران و كافه اي قشنگ بنا شده در عرصه جمال عبدالناصر دبي هست . كه علاوه بر غذاهاي لذيذ اهل ايران گونه هاي غذاهاي خارجي و فرنگي را هم سرو مي‌نمايد . اشكال كبابهاي لذيذ ابدار و خورشت ها و غذاهاي اصيل اهل ايران با شايسته ترين كيفيت در‌اين رستوران سرو مي‌شوند و بر روي ميز اردو ان اشكال ميوه هاي لذيذ فصل مثل هندوانه و طالبي با برش هاي خوشگل سرو شده‌است و سبزي ميل كردن نو پنير – شله زردرنگ و بخش اعظمي غذاهاي سنتي هست كه شما مي توانيد با آن‌ها از خويش پذيرايي فرماييد . دكورا سيون اين رستوران فراوان دلچسب و قشنگ مي‌باشد و براي اشخاصي كه عشق و علاقه دارا‌هستند در محيط گشوده خوراك ميل نمايند تراسي فراهم شده تا با چشم انداز ايي خوشگل از دريا مي توانند غذاي خويش را ميل نمايند . پرسنل رستوران دوچندان مجرب و كارآزموده بوده و به شايسته ترين صورت پذيراي شما ميهمانها تور دبي مي‌باشند . در‌حالتي كه به دبي هجرت كرديد و خواستار غذاي اهل ايران لذيذ و خوب در محيطي شيك و خوشگل ميباشيد مي‌توانيد خصوصي به‌اين رستوران بزنيد .

برخي ويژگي هاي انتخاب تور دبي در فاينداتور

چرا تور دبي

دبي پرجمعيت ترين شهرستان در امارات متحده عربي (UAE) با بيش از ۲٫۱ ميليون نفر جمعيت مي باشد. دبي به عنوان يك شهر جهاني و قطب كسب وكار خاورميانه نمايان شده است. همچنين قطب اصلي حمل و نقل براي مسافران و بارها مي باشد. گردشگري دبي بيشتر بر خريد است اگر چه جذابيت‌هاي مدرن و تاريخي نيز دارد. در سال ۲۰۰۷ ميلادي شهر دبي هشتمين شهر پربازديد جهان بود.

هتل هاي تور دبي

گلفام سفر با گارانتي هتل هاي متنوع در دبي امكان انتخابي مناسب را براي شما مسافرين عزيز فراهم نموده است. هتل هاي گارانتي شده ۳،۴،۵ ستاره با خدمات و سرويس هاي متفاوت بنا به درخواست مسافرين مي باشد. به دليل وسعت زياد شهر دبي يكي از مسائل مهم در تور دبي انتخاب هتل در محل مناسب مي باشد


تور دبي

تور دبي را با آژانس تجربه كنيد. مجري مستقيم و تخصصي تورهاي دبي مي باشد پرواز ها و هتل ها گارانتي بوده و ما تضمين بهترين كيفيت و قيمت تور دبي را به شما مسافران عزيز مي دهيم

خدمات تور دبي

خدمات تور دبي شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهي از فرودگاه دبي ، گشت هاي شهري متنوع با تورليدر فارسي زبان در شهر دبي ، بيمه مسافرتي ، صدور ويزا ، هتل متنوع در دبي با خدمات و سرويس هاي مختلف


پرواز تور دبي

پرواز تور دبي ايرلاين امارات ، بهترين ايرلاين در سال ۲۰۱۶ مي باشد. تمامي هواپيماهاي اين ايرلاين هواپيما بوئينگ و ايرباس هاي جديد مي باشد. در پرواز امارات امكان استفاده از اينترنت رايگان و كترينگ غذاي گرم با انواع نوشيدني ها را داريد

زمان مناسب سفر به دبي

بهترين زمان سفر به دبي ، تور دبي نوروز ، تور دبي فروردين ، تور دبي ارديبهشت ، تور دبي خرداد ، تور دبي تير ، تور دبي مرداد ، تور دبي شهريور ، تور دبي مهر آبان ، آذر ، در ، بهمن و اسفند مي باشد

لينك هاي مرتبط :

تور دبي , تور دبي قيمت , تور دبي لحظه آخري , تور دبي ارزان , تور دبي هتل آتلانتيس , تور دبي از اصفهان , تور دبي از مشهد , تور دبي از شيراز

برچسب ها :

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

    • قيمت تور دبي جميرا بيچ

,

    • قيمت تور دبي زمستان ۹۶

,

    • قيمت تور دبي ژانويه

,

    • قيمت تور دبي شهريور ۹۶

,

    • قيمت تور شيراز دبي

,

    • قيمت تور صحرا در دبي

,

    • قيمت تور صحراي دبي

,

    • قيمت بليط تور صحرا دبي

,

    • قيمت به روز تور دبي

,

    • قيمت تور ۳روزه دبي

,

    • قيمت تور ۴ روزه دبي

,

    • قيمت تور ارزان دبي زمستان ۹۶

,

    • قيمت تور ارزان قيمت دبي

,

    • قيمت تور چهار روزه دبي

,

,

,

,

,

,

قيمت تور دبي چند؟

قيمت تور دبي در فصول مختلف فرق ميكند ، به طور مثال در فصل بهار قيمت تور دبي با توجه به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت سر گذاشته اند. نسبتا افت زيادي ميكند. اما منظور از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به ايام پيك قبل از سال مي باشد. قيمت تور هاي دبي در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به بعد حدود ۳۵ درصد نسبت به ايام نوروز افت دارد.قيمت تور دبي در خردادماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد.

تور دبي
تور دبي

تور دبي نوروز ۹۶

net-dubai تور دبي و سئو ال و مثال در مورد قيمت هاي فصلي؟

مثلا اگر قيمت تورهاي ارزان دبي در ارديبهشت ماه يك هتل دبي ۴ ستاره به مدت سه شب و چهار روز مبلغ ۸۹۰ هزار تومان باشد در خرداد ماه به ۸۴۰ هزار تومان كاهش پيدا ميكند. اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها قيمت تور دبي كاهش زيادي را در خود مي بيند.

قيمت تور دبي يكي از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود.

تور دبي يكي از پرطرفدارترين تورهايي است كه افراد زيادي آن را براي مسافرت هاي تفريحي و حتي تجاري خود انتخاب مي كنند.قيمت تور دبي نيز براي يك مسافرت جذاب و تفريحي و به ياد ماندني بسيار مناسب مي باشد.

در چند سال اخير تور دبي در ايران جزو محبوب ترين تورها شناخته شده است.كشور ايران نيز از نمونه كشورهايي است كه در آن شركت هاي بسيار ي هستند كه تمايل زيادي به برقراري ارتباط هاي تجاري با كشور دبي را دارند.

آيا تور دبي مقرون به صرفه است؟

به علاوه كشور دبي به واسطه ي زيبايي هاي فراوان و حتي جاذبه هاي گردشگري كه در دنيا شهرت دارد يكي از كشورهايي است كه افراد زيادي براي بازديد از آن از طريق تور دبي به اين كشور مسافرت مي كنند.

قيمت تور دبي نيز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اينكه آژنس هواپيمايي شرايط بسيار ويژه و استثنايي را در تور دبي خود براي مسافران در نظر ميگيرد كه همين امر موجب مي شود كه مسافرت شما به سهولت انجام گيرد.

شركت هواپيمايي امكان مسافرت از طريق بهترين تور دبي را با قيمت هاي مناسب براي شما فراهم مي سازد.

مناسب ترين قيمت تور دبي را از شركت هواپيمايي بخواهيد.

بهترين قيمت تور دبي

فصول مختلف سال و تور دبي

قيمت تور دبي تير ماه با تور دبي مرداد ماه تفاوت چنداني ندارد ولي اين دو ماه در فصل تابستان نسبت به كل فصل بهار رشد زيادي را در قيمت تور دبي دارد.

باز هم به طور مثال همان تور دبي كه ۸۴۰ هزار تومان در ماه خرداد ماه بود در اين دو فصل كاهش قيمت پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در شهريور ماه به شدت كاهش پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي آبان ماه و آذرماه بعد از تاريخ نوروز بالاترين نرخ تور در كل سال مي باشد .

قيمت تورهاي دبي در پاييز اوج زيادي نسبت به فصل تابستان داشته و حدود ۳۰درصد افزايش پيدا ميكند.

قيمت تورهاي دبي در زمستان روند بالايي را به خود گرفته و در بهمن ماه شروع رزرو تورهاي نوروزي مي باشد.

تور هاي دبي را معمولا آژانس ها با شرايطي كه در فصول گرما و تور هاي فصل سرما وجود داردند تنظيم مي نمايند.

مثلا در ايام ژانويه تور دبي قيمت هاي بالاتري نسبت به قيمت تور دبي در آبان ماه دارد .

شرايط مسافرت و تور هاي مسافرتي كاملا متفاوت با بقيه تور ها است زيرا در اين ايام مسافران زيادي به دبي سفر مي كنند. بنابراين قيمت تور دبي افزايش مي يابد.

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

قيمت تور دبي چگونه تعيين مي شود؟

عوامل مختلفي وجود دارد كه مي تواند تاثير زيادي بر روي قيمت تور دبي داشته باشد.

يكي از اين عوامل مي تواند فصلي باشد كه شما به اين كشور مسافرت مي كنيد.

اين واضح است كه در فصولي كه اين شهر داراي اب و هواي مطلوب و مناسب مي باشد. و همچنين در اين شهر جشنواره هاي گوناگوني برگزار مي شود قيمت اين تورها نيز افزايش پيدا مي كند. و در فصولي كه اب و هواي اين شهر براي مسافرت هاي تفريحي مناسب نمي باشد قيمت اين تورها نيز افت مي كند.

البته عوامل مهم ديگري از قبيل نوع پرواز و هتل انتخاب شده نيز در قيمت اين تورها تاثير گذار است.

چرا با آژانس هواپيمايي به دبي بريم؟

آژانس مسافرتي هواپيمايي جزو معتبرترين آژانس هواپيمايي مي باشد. كه بهترين تور دبي را با مناسب ترين قيمت در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

تور هاي دبي در چارتي مي باشد.

تور ها با پكيج هاي مختلف ارائه مي گردد.

اين جزو معدود شركت هايي است كه با توجه به شرايط و عوامل مختلف قيمت تور دبي را افزايش نداده و آن را با قيمت مناسب در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

چرا قيمت تور دبي ارزان تر از بقيه آژانس هاست؟

۱- تور دبي در آژانس هميشه بصورت چارتري وجود دارد. بنابراين قيمت ارزانتري دارد.

۲-تور ها قبل از اجرا از نظر قيمت بررسي مي گردند تا بهترين قيمت را داشته باشند.

۳-با كادري مجرب در بخش تور خارجي فعاليت مستمر دارد.

۴- ارتباطات قوي با تمام هتلها در كشور دبي دارد.

۵- رزرو هتلها ۶ ماه جلوتر انجام شده و هزينه پرداخت گرديده است.

۶- نهايت سرويس دهي و خدمات دهي هتلها براي انجام تور ها هميشه بررسي مي گردد.

۷- تورهاي خارجي در الويت برنامه ريزي كاري روزانه توسط تيم فني تور بررسي و آمادگي براي پكيج دهي امكان سنجي مي گردد.

۸- قيمت تور دبي در ايام نوروز بهترين قيمت تور دبي در بين آژانسها را دارد.

۹- نظر سنجي هر ماه يكبار با تاييد بخش فني مديريت انجام مي گرددو تعدادي تور قرعه كشي مي گردد.

۱۰-تور هاي مختلف با شركتهاي مختلف هواپيمايي انجام مي گردد.

۱۱-تور دبي با ماهان

۱۲- تور دبي با پرواز ايران اير

۱۳- تور دبي با پرواز آسمان

۱۴- تور دبي با پرواز قشم اير

۱۵- تور دبي با آسمان

تيم فني بهينه سازي براي ارتقاي سرويس دهي به تمامي مسافران محترم در ايران شروع به بهينه سازي نموده است.

تا كاربران و مسافران ايراني براي مسافرت با دبي در اسرع وقت بتوانند ارتباط برقرار نمايند.

تور هاي دبي در نوروز از اهيمت ويژه اي برخوردارند . بنابراين ما سعي داريم تور دبي را با پكيج هاي مختلف و ارزان در خدمت مسافرين دبي قرار بديم .

تور دبي نوروز ۹۶ همراه با پكيج هاي ويژه و ارزان قيمت در اختيار شما عزيزان در سايت قرار داده شده است .

درصورت هر گونه سئوال در مورد تور دبي مي توانيد با شماره موجود در سايت ارتباط برقرار كنيد. و سريعا پاسخ خود را دريافت نماييد.

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

سوالات متداول؟

چرا قيمتهاي مختلف در آژانسها براي تور دبي وجود دارند؟

تور دبي قيمت هاي مختلفي دارد زيرا ممكن است با هواپيمايي شركت هاي مختلف و همچنين با هتلهاي متفاوت ارئه شود.

تور هاي دبي| تور ارزان دبي| قيمت تور دبي| تور دبي با ماهان|تورهاي خارجي

عناويني كه تور دبي سرچ مي گردد؟

براي سرچ كلمات كليدي تور دبي مستقيم از منوي سرچ در گوگل مي توانيد تور دبي را سرچ كنيد و تمامي تورهاي دبي را ببينيد.

شايان ذكر است تور دبي با پروازهاي چارتي مختلف انجام مي گردد .

تور هاي ارزان

تور هاي دبي

تور لحظه آخري

تور نوروزي

دبي

دبي ستاره‌ي كوچك البته پرزرق و برق خاورميانه است ; دبي يك خط ساحلي‌ست كه اطرافش را صحرا فراگرفته , ولي بعضا از هيجان‌انگيزترين ديدني‌هاي عالم را در خويش جاي داده ; بلندترين ساختمان عالم , سريع‌ترين رولركاستر عالم , پيشرفته‌ترين بوستان آبي‌رنگ جهان و وسيع ترين دلفينارويم عالم . جزيره‌اي به صورت درخت نخل با سواحل سپيد , پارك‌هاي ساحلي و يك پيست اسكي سرپوشيده بزرگ با برف‌هاي حقيقي و واقعي را نيز به ليست بيشتر نمائيد . زماني عكس‌هاي دبي را ميبينيد يا اين كه درباره‌اش مطالبي مي خوانيد و مي‌شنويد احتمال دارد خيلي چيزها را اعتقادوباور نكنيد ; ولي همين كه پايتان به دبي رسد , همه‌ي چيزهاي خارق‌العاده‌اش را با ديده مي بينيد . دبي براي عاشقان خريد نيز يك فردوس است كه به خاطر بازارها و مركزها خريد بزرگش به راس خريد خاورميانه پر اسم و رسم شده . خريد كردن در دبي چه بسا از ديدني‌هايش نيز براي توريست‌ها مهم‌تر است و خيلي‌ها نخستين به قصد خريد مي روند , آن‌گاه ديدن . ولي وجود اصلي ترين راس خريد دنيا , يعني راءس خريد دبي نيز خودش يك كدام از عوارض حساس مسافرت كردن به دبي به قصد خريد است . در دبي همه‌‌جور رستوراني نيز پيدا مي كنيد ; از فست‌فودهاي زنجيره‌اي گرفته تا رستوران‌هاي بين‌المللي مشهور ; چنانچه نيز دنبال غذاهاي عربي مي باشيد بايستي شاورما و فلافل را آزمون فرمائيد كه در همه‌ي خيابان‌هاي شهر پيدا ميشوند , تا مزه خاطره‌انگيز دبي را براي مدام زير زبانتان داشته باشيد .
چرا به دبي سفر كنيم

لينك هاي مرتبط :

تور دبي - تور دبي قيمت - تور دبي لحظه آخري - تور دبي ارزان - تور دبي هتل آتلانتيس - تور دبي از اصفهان - تور دبي از مشهد - تور دبي از شيراز - هتل دبي

چرا دبي؟

از بالاي ساختمان بلند خليفه دبي دريا را تماشا نماييد .
در پيست اسكي امارات مال اسكي فرمائيد .
ميانه فصل‌زمستان در حاشيه دريا ماسه‌اي آفتاب بگيريد .
در مارينا گام بزنيد و كافه‌هاي مختلفش را آزمون فرمائيد .
قايق‌سواري روي دريا را از دست ندهيد .
قصه‌هاي هزار و يك شب را در يك رستوران عربي اصيل تجربه فرماييد .

هزينه مسافرت به دبي
هزينه مهاجرت به دبي

به دليل قابليت خريد بليط هواپيما مختلف ارزان و تنوع هتل‌ها , مسافرت به دبي , سفري راحت و مطلوب است و با كليه مدل سختي قيمتي مي‌توان آن را تجربه كرد ; از هزينه‌هاي سنجيده و ميانگين گرفته تا قيمت‌هايي كه رمز به فلك ميكشند . هزينه هتل‌هاي دبي گوناگون است ; اينجا هتل‌هاي با قيمت ارزان , فراوان پيدا ميكنيد , ولي هتل‌هاي گران‌قيمت و گران نيز كم نيستند . هزينه‌ي خورد و طعام در دبي نيز ميانگين است و مي توانيد از فست فودهاي زنجيره‌اي بزرگ پكيج‌هاي غذاي با بها معمولي بگيريد . هزينه‌ي رفت وآمد در دبي نيز در صورتي اهل مترو باشيد , ميانگين است . تاكسي‌ها نسبتا گران مي باشند و احتمالا بيشتر به درد سفرهاي خانوادگي و چندنفره بخورند .

هتل‌هاي كم‌هزينه دبي
هتل‌هاي با هزينه ميانگين دبي
هتل‌هاي گران‌قيمت دبي

هتل‌هاي محله رقه دبي
هتل‌هاي حيطه ديره دبي
هتل‌هاي محله البرشا دبي
هتل‌هاي محله بردبي دبي

آب و هواي دبي

آب و هواي دبي گرم و كم آب بياباني است . تابستان‌هاي دبي با متوسط دماي ۴٠ درجه‌ي سانتي‌گراد در طول روز , مشابه سونايي است كه عمده از دريا وارد دبي مي شود و نمي توان در آن تاب آورد . اين موقع سال , دماي آب دريا نيز به ٣٧ مرتبه ميرسد و هتل‌ها مجبورند دماي آب استخرهاي خصوصي‌شان را زير بياورند تا مسافران وقت شنا حال و هواي خوبي داشته باشند. . پس خوبتر است فصل‌تابستان دبي را قسمتي از برنامه‌هايتان نگذاريد يا اين كه در‌حالتي كه در از خرداد ماه تا مهرماه قصد مهاجرت به دبي را داريد بايستي بدانيد كه كاري جز گشتن در مركزخريدها و لابي هتل‌ها نمي شود انجام داد . اگرچه مركزهاي خريد و مراكز جالب دبي معمولا به دليل گرماي هوا تا نيمه‌هاي شب گشوده مي‌باشند تا توريست‌ها به بازديد‌هايشان برسند .
در ماه‌هاي آبان و آذر و فروددين ماه و ارديبهشت ماه , دبي هواي دلچسبي با دماي زير ٣٠ درجه‌ي سانتي‌گراد داراست و بهترين دوره مسافرت به دبي همين ماه‌هاست . پس مسافرت به دبي در تعطيلات عيد نوروز مي‌چسبد و نيز در‌حالتي كه گرفتاري درس و دانشكده نداريد , ميتوانيد فصل‌پاييز را براي مسافرت به آن تعيين نماييد . فصل زمستان دبي نيز مضاعف سرد نميشود ; نه در روز و نه در شب . صرفا شايد گهگاه باران ببارد كه باران زيادي هم نيست. در فصل زمستان ميانگين دماي هواي دبي در طول روز ٢٣ درجه‌ي سانتي‌گراد و در شب به ١۴ درجه‌ي سانتي‌گراد ميرسد . با اين وجود ضرري ندارد كه هنگام سفر به دبي در فصل زمستان , لباس ضخيم نيز با خودتان برداريد .

دبي
درباره دبي

شهر دبي يا اين كه دوبي يكي امارتهاي ۷ گانه امارات متحده عربي است . شهر دبي از دربين اين هفت امارت بيشترين جمعيت را دارااست و دومي امارت بزرگ اين شهر است , شهر دبي در كناره خليج عجم و در استانهاي جنوبي ايران واقع شده‌است . اين شهر بندري دارنده جاذبه‌هاي تاريخي و ارگانيك با جاذبه هاي امروزي است . روضه خوان محمد بن راشد حاكم اين شهر است و نايب آن حمدان بن راشد است . شهر دبي يكي مهم‌ترين شهرهاي امارات است . شهر دبي بعداز امارات ابوظبي كه پايتخت تجاري امارات عربي است .

فواره هاي دبي

هر شب رقص فواره ها همراه با پخش موسيقي عربي در شهر زيباي دبي به بازه زماني ۴ دقيقه اجرا مي شود و اشخاص متعددي براي تماشاي اين فواره ها بدين مكان مي‌روند , رقص اين فواره ها هر نيم ساعت يكبار نمايش داده مي شود .

پيست اسكي دبي

يكي‌از مكانهاي جذاب و تفريحي دبي پيست اسكي دبي است . اين پيست مشتمل بر پنج بدور با طول و شيب گوناگون است كه بيشترين به دور دارنده ارتفاع چهار صد متر و طول بيشتراز شصت متر است . اين پيست اسكي مساحتي به ميزان سه هزار متر مربع دارااست . و مجهز به تمام تجهيزات اسكي است و تله كابين است .

احداث ساختمان بلند گل شكوفا شده در دبي

گروهي از مهندسان يوناني براي كمپاني در مسابقه برنامه اي به اسم ساختمان بلند دبي شكوفا شده كه علامت يك گل شكوفا شده‌است نبي اند . اين ساختمان بلند دو بالا بر چرخان دارااست كه به ارتفاع صدو سي و هشت متر بالا مي رود و به مقدار ي صدو سي و پنج رتبه مي چرخد . اين آسانسورها از طبقه ي همكف تكان مينمايند و تا آخري طبقه كافه تريا و چشم بان بالاي ساختمان بلند ادامه دارااست . همينطور دارنده دو رويه پلكان ي جدا است كه به صورت مارپيچ است و براي زمان ضروري درنظرگرفته شده شده‌است .

هتل دبي

هتل چهار ستاره لوتوس دبي كه در راءس شهر دوبي , ديره واقع شده‌است , و پنج كيلومتر از فرودگاه بين الملل دبي مسافت دارااست . اتاق ها دارنده منظره و معماري قشنگ مي‌باشند . هتل دارنده تجهيزات رفاهي از قبيل توشه , رستوران شبانه روزي , پاركينگ بدون پول و ترانسفر بدون پول به مركز ها خريد , حاشيه دريا و فرودگاه است .

هتل دبي

يكي از مكانهاي تفريحي و سرگرمي براي خردسالان سياره سحر آميز است كه در دبي و در راءس خريد سيتي سنتر واقع شده‌است . ولي بقيه سنين نيز به دليل وجود بازيهاي ويدئويي مختلف و سرگرمي هاي ديگر به‌اين مكان تفريحي عشق مند مي‌باشند . و اين مكان تفريحي دربرگيرنده اتومبيل سواري , بازيهاي ويدئويي تاب گردان , چرخ و فلك و قطار برقي است .

هتل دبي

هتل پنج ستاره آتلانتيس , در جزيره داراي اسم و رسم جميراي دوبي قرار گرفته است و دارنده منظره خوشگل از خليج عجم است . هتل , دارنده استخر دلفين , بوستان آبي‌رنگ بزرگ و يك آكواريوم زيرآب است . اتاق هاي اين هتل بزرگ بوده و به سبك عربي پباده سازي گرديده اند . كليه ي اتاق ها دارنده ايوان است و از منظره جذاب , تلويزيون LCD وتختخوابهاي بزرگ برخوردار مي باشند . يكي‌از غذاخوري هاي عالي هتل , رستوران كاتالان است كه گونه هاي غذاهاي ايتاليايي و فرانسوي را سرو مي نمايد . و رستوران خوب نوبو , خوراكهاي متنوع روز ژاپني را سرو مي نمايد . . هتل آتلانتيس دبي دارنده تجهيزات تفريحي نظير تفريح مارپيچ زير آبي‌رنگ , اصلي ترين بوستان آبي رنگ خاورميانه ورودخانه غران همراه با سرسره هاي نسبتاً عمودي است . دارنده ماساژ درماني , راس آب گرم , ورزشگاه زير حيث مربيان زبده , باشگاه گلف است . بازار شهر بيست دقيقه با هتل آتلانتيس مسافت داراست .

هتل دبي

اين هتل ۳ ستاره با مسافت زياد كم از عرصه نصر و در خيابان نصر دبي قرار گرفته است , اين هتل دارنده ۸۰۰ اتاق مي‌باشد كه دارنده امكاناتي مثل تلويزيون ال سي دي , ماهواره , گوشي تلفن خط بي واسطه , ميني توشه , خزينه با سشوار , سردخانه , سيستم تهويه هواي مطبوع , سرويس ها خدمت اتاق ۲۴ ساعته , گاو صندوق , برخوردار‌است , اين هتل از سرويس ها ديگري نظير تالار بدنسازي , رستوران و توشه , ماساژ بهرمند است . مسافت تقريبي آن با فرودگاه ۲۰ دقيقه و مسافت آن از Al Ghurair Mall كه از قديمي‌ترين مركز ها خريد دبي است و همينطور از بازار چاشني فروشان هم ۲۰ دقيقه است . شما مسافران تور دبي با اقامت در‌اين هتل ميتوانيد به راحتي به مركزها تفريحي , مراگز خريد و ديگر نقاط شهر دسترسي داشته باشيد .

هتل دبي

رستوران اپل دبي

اين رستوران و كافه اي قشنگ بنا شده در عرصه جمال عبدالناصر دبي هست . كه علاوه بر غذاهاي لذيذ اهل ايران گونه هاي غذاهاي خارجي و فرنگي را هم سرو مي‌نمايد . اشكال كبابهاي لذيذ ابدار و خورشت ها و غذاهاي اصيل اهل ايران با شايسته ترين كيفيت در‌اين رستوران سرو مي‌شوند و بر روي ميز اردو ان اشكال ميوه هاي لذيذ فصل مثل هندوانه و طالبي با برش هاي خوشگل سرو شده‌است و سبزي ميل كردن نو پنير – شله زردرنگ و بخش اعظمي غذاهاي سنتي هست كه شما مي توانيد با آن‌ها از خويش پذيرايي فرماييد . دكورا سيون اين رستوران فراوان دلچسب و قشنگ مي‌باشد و براي اشخاصي كه عشق و علاقه دارا‌هستند در محيط گشوده خوراك ميل نمايند تراسي فراهم شده تا با چشم انداز ايي خوشگل از دريا مي توانند غذاي خويش را ميل نمايند . پرسنل رستوران دوچندان مجرب و كارآزموده بوده و به شايسته ترين صورت پذيراي شما ميهمانها تور دبي مي‌باشند . در‌حالتي كه به دبي هجرت كرديد و خواستار غذاي اهل ايران لذيذ و خوب در محيطي شيك و خوشگل ميباشيد مي‌توانيد خصوصي به‌اين رستوران بزنيد .

برخي ويژگي هاي انتخاب تور دبي در فاينداتور

چرا تور دبي

دبي پرجمعيت ترين شهرستان در امارات متحده عربي (UAE) با بيش از ۲٫۱ ميليون نفر جمعيت مي باشد. دبي به عنوان يك شهر جهاني و قطب كسب وكار خاورميانه نمايان شده است. همچنين قطب اصلي حمل و نقل براي مسافران و بارها مي باشد. گردشگري دبي بيشتر بر خريد است اگر چه جذابيت‌هاي مدرن و تاريخي نيز دارد. در سال ۲۰۰۷ ميلادي شهر دبي هشتمين شهر پربازديد جهان بود.

هتل هاي تور دبي

گلفام سفر با گارانتي هتل هاي متنوع در دبي امكان انتخابي مناسب را براي شما مسافرين عزيز فراهم نموده است. هتل هاي گارانتي شده ۳،۴،۵ ستاره با خدمات و سرويس هاي متفاوت بنا به درخواست مسافرين مي باشد. به دليل وسعت زياد شهر دبي يكي از مسائل مهم در تور دبي انتخاب هتل در محل مناسب مي باشد


تور دبي

تور دبي را با آژانس تجربه كنيد. مجري مستقيم و تخصصي تورهاي دبي مي باشد پرواز ها و هتل ها گارانتي بوده و ما تضمين بهترين كيفيت و قيمت تور دبي را به شما مسافران عزيز مي دهيم

خدمات تور دبي

خدمات تور دبي شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهي از فرودگاه دبي ، گشت هاي شهري متنوع با تورليدر فارسي زبان در شهر دبي ، بيمه مسافرتي ، صدور ويزا ، هتل متنوع در دبي با خدمات و سرويس هاي مختلف


پرواز تور دبي

پرواز تور دبي ايرلاين امارات ، بهترين ايرلاين در سال ۲۰۱۶ مي باشد. تمامي هواپيماهاي اين ايرلاين هواپيما بوئينگ و ايرباس هاي جديد مي باشد. در پرواز امارات امكان استفاده از اينترنت رايگان و كترينگ غذاي گرم با انواع نوشيدني ها را داريد

زمان مناسب سفر به دبي

بهترين زمان سفر به دبي ، تور دبي نوروز ، تور دبي فروردين ، تور دبي ارديبهشت ، تور دبي خرداد ، تور دبي تير ، تور دبي مرداد ، تور دبي شهريور ، تور دبي مهر آبان ، آذر ، در ، بهمن و اسفند مي باشد

لينك هاي مرتبط :

تور دبي , تور دبي قيمت , تور دبي لحظه آخري , تور دبي ارزان , تور دبي هتل آتلانتيس , تور دبي از اصفهان , تور دبي از مشهد , تور دبي از شيراز

برچسب ها :

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

    • قيمت تور دبي جميرا بيچ

,

    • قيمت تور دبي زمستان ۹۶

,

    • قيمت تور دبي ژانويه

,

    • قيمت تور دبي شهريور ۹۶

,

    • قيمت تور شيراز دبي

,

    • قيمت تور صحرا در دبي

,

    • قيمت تور صحراي دبي

,

    • قيمت بليط تور صحرا دبي

,

    • قيمت به روز تور دبي

,

    • قيمت تور ۳روزه دبي

,

    • قيمت تور ۴ روزه دبي

,

    • قيمت تور ارزان دبي زمستان ۹۶

,

    • قيمت تور ارزان قيمت دبي

,

    • قيمت تور چهار روزه دبي

,

,

,

,

,

,

برچسب ها تور دبي ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 1473
  • بازدید کلی : 68466
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی